A közösségi marketing hiánya és annak vonzatai a hazai halászati ágazatban
Sebestyén Attila
Hortobágyi Halgazdaság Zrt.
Kivonat
- A közösségi marketing meghatározása, szerepe a kereskedelemben és a promócióban
- Az ágazat jelenlegi közösségi marketingjének értékelése, előnyeinek és hiányosságainak feltárása, a problémák kimutatása
- Hatékony közösségi marketingkampányok bemutatása hazai és külföldi példákon keresztül, azok pozitívumainak átültetési lehetősége a hazai halászati ágazat marketingjébe
- Példákon keresztüli megoldási javaslatok az ágazat közösségi marketing feladatainak megvalósítására, hozadékok, eredmények kimutatása.
Programajánló
Hírek
Tisztelt Látogatók!
A hazai agrár-felsőoktatás szükséges megújulásának mérföldköve az alapítványi fenntartású Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) létrejötte, amely 2021. február 1-től 5 campuson, több mint 13 ezer hallgató számára fogja össze a dunántúli és közép-magyarországi élettudományi és kapcsolódó képzéseket. Az intézményhez csatlakozik a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ (NAIK) 11 kutatóintézete is, így az új intézmény nem csupán egy oktatási intézmény lesz, hanem az ágazat szellemi, szakpolitikai és innovációs központjává válik, amely nagyobb mozgásteret biztosít a képzések, a gazdálkodás és szervezet modernizálásához, fejlesztéséhez. Az összeolvadással magasabb fokozatra kapcsolunk, a kutatói és egyetemi szféra szorosabban fonódik majd össze, aminek következtében még több érdekes, izgalmas kutatás-fejlesztés születhet majd az agrárium területén.
Kérjük, kövesse tevékenységünket a jövőben is a www.uni-mate.hu honlapon!
A szokásostól eltérően az idei évben ősszel, október 03-04 között került megrendezésre az Ultrabalaton csapatversenye. NAIK-os csapat az idei évben állt először rajthoz a 14. alkalommal kiírt versenyen.